Kolkata, Westbengalen hükümeti etrafa verecek £Kolkata'yı Howrah ile bağlayan neredeyse otuz yıllık Vidyasagar Setu'nun yenilenmesi için 200 crore, Cuma günü bir yetkili.
Bengalen: Vidyasagar Setu -Renovation, gelecek aydan itibaren, trafik bileşenleri muhtemelen
Yetkili, Haziran ayında başlaması planlanan yenilemenin bir Alman şirketi ve şehir merkezli bir şirket tarafından ortaklaşa yürütüldüğünü de sözlerine ekledi.
“İkinci Hooghly Köprüsü olarak da bilinen Vidyasagar Setu'nun yenilenmesi gelecek ay başlayacak. £200 crore ve süreç 15 ay gerektirebilir ”dedi.
27 yıl önce inşa edilen, köprünün konut kabloları, duruş kabloları, kapak plakaları, genişleme eklemleri ve diğer malzemeler eklendi.
Uzmanlara göre, köprünün daha büyük bir felaketten kaçınmak için “hemen” onarımlara ihtiyacı var.
Birincisi, 20 konut kablosu değiştirildiğini, ardından köprü kamplarının değiştirilmesini izliyor.
İş başladığında, köprünün izi daha uzun sürelerde kapalı kalırken, kalan şeritlerde trafik devam eder.
“Köprünün tamamen kapanması imkansız. Bu nedenle, çalışma her durumda bir yol yaparak yapılır, böylece trafik ve yenileme çalışmaları aynı zamanda devam edebilir.”
Sokaklar gece 10-12 saat kapalıdır. Her ne kadar çalışma Haziran ayında başlayacak olsa da, kesin veriler henüz tamamlanmadı.
Adlandırılan eğitimci ve reformcu Iswar Chandra Vidyasagar'ın adını taşıyan, Hooghly Nehri üzerindeki 822.96 metre uzunluğundaki altı kat ücretli köprü Kolkata ve Howrah ve Sanpragachi'nin çeşitli bölgelerini birleştirdi.
1992'de açıldığında ülkenin kablo bölgelerine sahip ilk ve en uzun köprüydü.
Dünya polisinin polis trafik departmanının yöneticisi PTI ile konuşmada, sorunsuz bir trafik akışı sağlamak için köprüde ek yetkililer konuşlandırıldı.
“Köprüde her gün çok sayıda araç. Yenileme çalışmalarına göre araç hareketlerini planlayacağız,” dedi PTI'ye yüksek bir polis.
“Yetkili araçların sorunsuz bir hareketi planlıyoruz ve başbakan da dahil olmak üzere bir dizi VVIP'nin köprünün Howrah ucundaki sekreterliğe ulaşmak için köprüyü kullandığını dikkate alıyoruz.” Dedi.
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.
Bengalen: Vidyasagar Setu -Renovation, gelecek aydan itibaren, trafik bileşenleri muhtemelen
Yetkili, Haziran ayında başlaması planlanan yenilemenin bir Alman şirketi ve şehir merkezli bir şirket tarafından ortaklaşa yürütüldüğünü de sözlerine ekledi.
“İkinci Hooghly Köprüsü olarak da bilinen Vidyasagar Setu'nun yenilenmesi gelecek ay başlayacak. £200 crore ve süreç 15 ay gerektirebilir ”dedi.
27 yıl önce inşa edilen, köprünün konut kabloları, duruş kabloları, kapak plakaları, genişleme eklemleri ve diğer malzemeler eklendi.
Uzmanlara göre, köprünün daha büyük bir felaketten kaçınmak için “hemen” onarımlara ihtiyacı var.
Birincisi, 20 konut kablosu değiştirildiğini, ardından köprü kamplarının değiştirilmesini izliyor.
İş başladığında, köprünün izi daha uzun sürelerde kapalı kalırken, kalan şeritlerde trafik devam eder.
“Köprünün tamamen kapanması imkansız. Bu nedenle, çalışma her durumda bir yol yaparak yapılır, böylece trafik ve yenileme çalışmaları aynı zamanda devam edebilir.”
Sokaklar gece 10-12 saat kapalıdır. Her ne kadar çalışma Haziran ayında başlayacak olsa da, kesin veriler henüz tamamlanmadı.
Adlandırılan eğitimci ve reformcu Iswar Chandra Vidyasagar'ın adını taşıyan, Hooghly Nehri üzerindeki 822.96 metre uzunluğundaki altı kat ücretli köprü Kolkata ve Howrah ve Sanpragachi'nin çeşitli bölgelerini birleştirdi.
1992'de açıldığında ülkenin kablo bölgelerine sahip ilk ve en uzun köprüydü.
Dünya polisinin polis trafik departmanının yöneticisi PTI ile konuşmada, sorunsuz bir trafik akışı sağlamak için köprüde ek yetkililer konuşlandırıldı.
“Köprüde her gün çok sayıda araç. Yenileme çalışmalarına göre araç hareketlerini planlayacağız,” dedi PTI'ye yüksek bir polis.
“Yetkili araçların sorunsuz bir hareketi planlıyoruz ve başbakan da dahil olmak üzere bir dizi VVIP'nin köprünün Howrah ucundaki sekreterliğe ulaşmak için köprüyü kullandığını dikkate alıyoruz.” Dedi.
Bu makale, metinde değişiklik yapmadan otomatik bir haber ajansı ile beslenmiştir.